Home » FAQ | jouw vragen?

Zijn jouw vragen wellicht al beantwoord?

Een selectie van eerder gestelde vragen over HD Rental en onze werkwijze. Kijk hier voor uitleg over het gebruik van de online showroom.

Een andere vraag? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag: +31(0)416-283449 | webshop@hdrental.nl

Team HD Rental | www.allesvoorjouwevent.nl

Waarom krijg je eerst een offerte in plaats van direct bestellen en betalen?
HD Rental controleert eerst de beschikbaarheid aan de hand van jouw datum en berekent de transportkosten aan de hand van jouw locatie. Dit kan niet automatisch via de online showroom. Daarnaast controleren wij jouw aanvraag, vullen deze aan indien nodig en we nemen graag  even contact met je op bij onduidelijkheden.

Wat zijn jullie betalingscondities?
Na jouw akkoord op onze offerte ontvang je van ons een factuur. Het volledige bedrag dient 5 dagen voor aanvang van opbouw of bezorging aan ons te zijn voldaan. Indien er sprake is van borg dient deze eveneens 5 dagen van te voren te zijn voldaan. Deze borg storten wij (geheel of gedeeltelijk na verrekening met eventuele schades en/of manco's) terug binnen 5 dagen na jouw event.

 

 

Contact

 

                Adresgegevens:

                HD Rental
                Veerweg 29
                5171 PW Kaatsheuvel

                0416 - 28 34 49


Voor dringende vragen en storingen bel je buiten kantoortijden gewoon ons algemene nummer 0416-28 34 49. Blijf aan de lijn, je wordt doorgeschakeld.


Rating: 0 sterren
0 stemmen